Atunci când oferim servicii de calitate clienților noștri, este important să ne asigurăm că răspundem solicitărilor venite din partea acestora.
Regăsești mai jos câteva dintre întrebările frecvente referitoare la creditele noastre:
Selectează suma dorită, alege perioada de rambursare și apasă butonul „Aplică acum”. Asistentul virtual din Chatbot te va ghida pe tot parcursul procesului de obținere a creditului, 100% online.
Condițiile minime pentru obținerea unui credit simplu și rapid sunt:
Accesează Chatbot disponibil pe www.novumcredit.ro, opțiunea "Contractele mele".
După logarea în contul de client în baza CNP-ului și a codului primit pe numărul de telefon înregistrat în sistem, alege opțiunea "Istoric plăți" pentru a avea acces la detaliile despre încasările alocate pe contractul de credit.
Accesează Chatbot disponibil pe www.novumcredit.ro, opțiunea "Documente diverse". Toate modalitățile de plată le regăsești pe www.novumcredit.ro, pagina "Cum plătesc" (https://www.novumcredit.ro/Utile/cumplatesc).
După logarea în contul de client în baza CNP-ului și a codului primit pe numărul de telefon înregistrat în sistemul nostru, alege opțiunea "Informare de plată" pentru a avea acces la detaliile despre modalitățile de efectuare a plății pentru contractul de credit.
Scadențarul poate fi viualizat direct din contul de client, accesând Chatbot pe www.novumcredit.ro.
După logarea în contul de client în baza CNP-ului și a codului primit pe numărul de telefon înregistrat în sistemul nostru, alege opțiunea "Descarcă scadențar" pentru a avea acces la graficul de rambursare aferent contractului de credit.
Pentru situația actualizată a contractului, te îndrumăm să accesezi Chatbot-ul disponibil pe www.novumcredit.ro,opțiunea "Contractele mele".
De asemenea, ai posibilitatea de a actualiza datele și telefonic, la numărul 0372 533 516 (de luni până vineri, între orele 9:00 - 17:00 (cu excepția sărbătorilor legale), sau prin e-mail office@rocapital.eu.
Vă stăm la dispoziție la numărul de telefon 0372 533 516*, de luni până vineri, în intervalul 9:00 - 17:00 (cu excepția sărbătorilor legale) și pe e-mail la office@rocapital.eu.
Ne poți contacta și prin chat disponibil pe Chatbot, selectând opțiunea "Întrebări frecvente". Aveți posibilitatea de a discuta live cu un operator.
*Te informăm că acest număr este înrolat în rețeaua Vodafone, iar apelul este cu tarif normal și va fi taxat în funcție de furnizorul de servicii de telefonie și de tipul de abonament deținut.
Pentru a rambursa anticipat creditul, integral sau parțial, îți recomandăm să accesezi Chatbot-ul disponibil pe www.novumcredit.ro. Alege opțiunea "Contractele mele", selectează contractul activ și accesează secțiunea "Documente diverse" pentru a descărca adresa de refinanțare, care include suma actualizată necesară pentru rambursarea anticipată.
În funcție de opțiunea dorită (rambursare integrală sau parțială), poți efectua plata conform detaliilor din documentul respectiv.
Pentru situația actualizată a contractului, te îndrumăm să accesezi Chatbot-ul disponibil pe www.novumcredit.ro, opțiunea "Contractele mele".
Vei regăsi afișate toate informațiile de care ai nevoie pentru a vizualiza situația la zi a creditului.
Accesând Chatbot-ul disponibil pe www.novumcredit.ro, opțiunea "Contractele mele". După logarea în contul de client în baza CNP-ului și a codului primit pe numărul de telefon înregistrat în sistem, alege opțiunea "Istoric plăți" pentru a avea acces la detaliile despre încasările alocate pe contractul de credit.
Accesează Chatbot-ul disponibil pe www.novumcredit.ro, opțiunea "Depune o solicitare". Alege categoria pentru care dorești să transmiți o solicitare, iar un reprezentant RoCapital va reveni cu un răspuns în cel mai scurt timp.
Menționarea numărului contractului de credit, a numelui titularului de credit și a codului de client sunt importante pentru identificarea corectă a împrumutului pentru care dorești o soluție de plată avantajosă nevoilor tale.
În baza Contractului de cesiune a contractelor de credit nr. 13028 din data de 28.11.2024 (denumit în continuare "Contract de cesiune"), încheiat între Ralfi IFN, în calitate de Cedent și RoCapital IFN, în calitate de Cesionar, Ralfi IFN a transerat către RoCapital IFN un portofoliu de credite, precum și creanțele rezultate din acestea. În conformitate cu prevederile art. 71 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 50/2010 privind contractele de credit pentru consumatori, precum și în acord cu prevederile din Codul Civil, transferul mai sus menționat către RoCapital IFN include și cesiunea Contractului de Credit, în temeiul art.25 din Contractul de Credit.
Astfel, cesiunea Contractului de Credit către RoCapital IFN s-a realizat la data de 03.12.2024, iar RoCapital IFN a devenit, începând cu această dată, titularul tuturor drepturilor și obligațiilor creditorului rezultate din Contractul de Credit, dobândind calitatea de "creditor" în cadrul Contractului de Credit.
Dorim să subliniem că această cesiune: